Aktivitéiten

Mir annoncéieren all eis zukünfteg Aktivitéiten op eiser Facebook Säit. Gidd Member vun eiser Facebook Grupp, a bleiwt emmer um Laafenden!

Fotoen vum Carapio Camp 2009

D’Carapio sin haut vum BdP Bundeslager erem komm. Mir haten vill Spass mat eisem Partnergrupp, dem Stamm Artus vun Schwabach, zu Buhlenberg. D‘Fotoen vun de läschten 10 Deeg sin dann och schon hei um Site online. Vill weider Fotoen vum Camp gin et och op Flickr.

BuLa Panorama

Von dieser Stelle nochmals herzlichen Dank an Achim, Alex, Annika, Ann-Katrin, Bert, Bisi, Chris, Chrissi, Devi, Fiona, Harry, Kerstin, Kim, Maike, Nisi, Sonja und Steffi für die Gastfreundlichkeit! Es war einfach nur toll mit euch! Wir würden uns wirklich sehr freuen euch (spätenstens) nächstes Jahr auf unserem Lager in Luxemburg begrüssen zu können :) Man liest sich ;)

1 Kommentär zu “Fotoen vum Carapio Camp 2009”

  1. 9 cafés et pas de douche… ;-)

    Merci ierch all dei dobai waren, mir haaten wirklech 10 super Deeg mateneen.

    Danke auch an unsere Partnergruppe Artus aus Schwabach ohne sie das Lager sicherlich nicht so toll gewesen wäre. Ich vermisse euch jetzt schon…. und nerve Patrick den ganzen Tag mit euren Liedern, die mir nicht mir aus dem Kopf gehen.

    Danke für die tolle Zeit !!!

Kommentär schreiwen